- Úvod
- Doprava a platba
Poštovné je zdarma od 990,- Kč v rámci ČR.
ODBĚR OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ - ČR
- Kurýrní službou - zboží Vám bude zasláno prostřednictvím přepravní společnosti na adresu, kterou jste uvedli v kontaktních údajích při registraci
- Pomocí služby Zásilkovna CZ - odběr na vámi zvoleném výdejním místě
ODBĚR OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ - SK a PL
- Pomocí služby Zásilkovna SK a Paczkomaty PL - odběr na vámi zvoleném výdejním místě. Možno objednat pouze produkty bez alkoholu, jinak se tato možnost dopravy nezobrazí.
PLATBA ZA OBJEDNANÉ ZBOŽÍ
- Dobírkou - zboží Vám bude zasláno na dobírku na adresu, kterou jste uvedli v kontaktních údajích při registraci.
- Převodem na účet - zvolíte-li tuto možnost, číslo bankovního účtu a číslo variabilního kódu (=číslo objednávky) pro identifikaci Vaší platby obdržíte e-mailem.
- Platební kartou - online platba přes platební bránu ComGate Payments, a.s. - https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
- Veškeré dotazy lze směřovat na:ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
- Veškeré dotazy lze směřovat na:ComGate Payments, a.s.
DODACÍ PODMÍNKY
Standardně odesíláme zboží do 3 pracovních dnů. Pokud se zásilka vrátí jako nevyzvednutá, zákazník bude informován a dotázán na opětovné zaslání. V případě, že bude požadovat druhé zaslání objednaného zboží, bude mu vyfakturována dvojnásobná výše poštovného.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Zboží zakoupené v našem internetovém obchodě lze dle zákona vrátit do 14 dnů bez udání důvodů, pokud jsou splněny následující podmínky:
- vrácené zboží musí být nepoužité a nepoškozené
- vracené zboží je třeba zaslat jako standardní zásilku (ne na dobírku)
REKLAMACE ZBOŽÍ
Pro zboží zakoupené v našem internetovém obchodě platí bez vyjímky zákonem daná záruční lhůta.
Plně také odpovídáme za výrobní vady a případné škody vzniklé při dodání zboží. Kupující je povinen bezprostředně po převzetí zakázky zkontrolovat její obsah, zda je v souladu s přiloženým dodacím listem či položkovou fakturou. V případě nesouladu může tuto zásilku odmítnout. V případě, že reklamace dodávky nebude učiněna nejpozději do 7. pracovního dne, považuje se za odsouhlasenou. Reklamace bude poté vyřízena nejpozději do 7 pracovních dnů. V případě nepřevzetí zásilky musí být vrácen i daňový doklad.
Reklamační adresa a osoba pověřená vyřizováním reklamací
Mgr. David Czyž - MEDOVÉ LIKÉRY
Nýdek 559
739 96 Nýdek
kont. osoba: David Czyž, mamaztatom@gmail.com
Důležité upozornění:
Vyhrazujeme si právo v případě pochybností o plnoletosti zákazníka při nákupu alkoholických nápojů požádat o doložení dovršeného věku zákazníka, např. zasláním e-mailovou formou na adresu našeho e-shopu kopii občanského průkazu, či jiného platného osobního dokladu, který potvrzuje věk registrovaného zákazníka. Toto je možné nahradit notářsky ověřeným místopřísežným prohlášením o dovršení věku 18 let nebo jinou písemností, která tuto skutečnost nezvratitelně dokládá.
Souhlasem s uvedenými obchodními podmínkami a následným nákupem alkoholických nápojů v internetovém obchodě www.medovelikery.cz zákazník potvrzuje, že dovršil věku 18 let.
Osobám mladším 18 let veškeré alkoholické nápoje neprodáváme!